فیبرونکس فلنچدار

۵ بازديد

فیبرونکس فلنچدار در پرداختکاری به منظور جلا دادن به سطوح داخلی، سوراخ های ناهموار و برجستگی های نامنظممورد استفاده قرار می گیرد. از بین بردن زنگ زدگی فلز و سایر سطوح سایش، سطوح داخلی و خارجی سطحی، حتی خود فرایند سایش قبل از نقاشی و شکل دهی، برخی از اموری هستند که با استفاده از فیبرونکس ها ممکن می شوند.

برخی از کاربردهای فیبرونکس فلنچدار

  • حذف ناهمواری های سطوح داخلی و یا خارجی محصول
  • پاکسازی و از بین بردن خراش ها و ایرادات ظاهری ایجاد شده در طی فرایند صنعتی
  • از بین بردن خطوط تقسیم که در طی پرداختکاری به وجود آمده اند
  • ایجاد الگوی خراش یکنواخت در فلزات وهمینطور قطعات غیرفلزی

این محصول هم برای خرد کردن و صیقل دادن قطعات فلزی و هم کالاهای غیر فلزی عالی است، زیرا قدرت سایندگی و طول عمر بسیار بالایی دارد و صنعتگران برای مدت زمان طولانی می توانند از آن استفاده نمایند؛ روش استفاده ساده و راندمان بالا از دیگر ویژگی های فیبرونکس فلنچدار است. این نوع فیبرونکس دارای ظاهر متفاوتی نسبت به فیرونکس تخت و یا ساده است و از قسمت هایی برخوردار است که با نام فلنچ شناخته می شوند؛ همین عامل باعث شده است تا در صنعت با نام فیبرونکس فلنچدار معرفی و دادوستد شوند.

نحوه استفاده از فیبرونکس

انواع مختلف فیبرونکس ها را می توان بر روی ماشین آلات زاویه ای نصب نمود؛ این موضوع بسته به نوع صنعت و زوایه های پرداختکاری متفاوت است، به همین خاطر لازم است فیبرونکس های متناسبی نیز خریداری شوند. در واقع فیبرونکس ترکیبی از سنباده و اسکاچ است که قدرت سایش بالاتری دارد و می تواند انواع قطعات فلزی و غیرفلزی را پرداخت نماید.

در مواقعی از تولید لازم است هم از سنباده و هم از اسکاچ ها استفاده شود، این ممکن است سختی هایی را برای تولیدکننده به وجود آورد و سرعت و کیفیت کار را کاهش دهد؛ دسترسی به فیبرونکس این مسئله را رفع می کند و بهترین نوع پرداختکاری را برای آنها به ارمغان می آورد. با توجه به نیاز بازار و همچنین کارکرد گسترده و خوب این محصول، شاهد علاقه بالای مشتریان به تهیه آن هستیم. همه خریداران به دنبال افزایش کیفیت و راندمان کاری خود هستند و این هدف با استفاده از فیبرونکس ها محقق می شود.

تهران پولیش با عرضه انواع فیبرونکس فلنچدار، فیبرونکس تخت و دیگر نمونه های آن، شرایطی را برای مشتریان ایجاد کرده است تا خریدهای خود را به ساده ترین شکل و کم هزینه ترین شرایط انجام دهند. در صورتی که به اطلاعات بیشتری در رابطه با فیبرونکس و کاربردهای آن نیاز دارید، از مشاورین ما کمک بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.